Strefa klienta
Najczęściej zadawane pytania
UMOWA
Jestem już Abonentem SPEED-NET, korzystam z usługi internetowej. Czy mogę skorzystać też z oferty na telewizję?
Jak najbardziej. Wybierz z cennika pakiet interesujących Cię usług i umów spotkanie w Biurze Obsługi Klienta – przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty i otrzymasz dekoder, dzięki któremu będziesz mógł korzystać z usług telewizyjnych.
Moja umowa nie przeszła jeszcze na czas nieokreślony, a muszę wyprowadzić się z miejsca, w którym SPEED-NET świadczy mi usługę. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
By podpisać cesję, konieczne jest umówienie spotkania w Biurze Obsługi Klienta, na którym spiszemy stosowny dokument. Konieczna jest obecność obu stron – osoby, na którą obecnie jest umowa oraz osoby, na którą umowa ma zostać przepisana. W dniu podpisania cesji wszystkie należności, łącznie z fakturą za bieżący miesiąc, muszą być uregulowane. Cesja wchodzi w życie z nowym okresem rozliczeniowym, a jej koszt (50,00 zł) ponosi cesjonariusz. Jest to rozwiązanie korzystne także dla nowego właściciela mieszkania – uniknie opłat aktywacyjnych, które byłby naliczone w przypadku podpisania nowej umowy.
Moja umowa nie przeszła jeszcze na czas nieokreślony i jestem zmuszony zerwać ją przed czasem. Czy wiąże się to z karą finansową?
Wypowiedziałem umowę na świadczenie usług. Czy technicy SPEED-NET przyjadą odebrać ode mnie sprzęt użyczony na czas trwania Usługi?
Z osobami, które korzystały z internetu radiowego skontaktujemy się do 14 dni od daty zakończenia umowy w celu umówienia terminu demontażu anteny i zasilacza przekazanych na czas świadczenia usługi. Jeśli jednak z jakichś przyczyn nie uda nam się umówić na wspomniany demontaż wówczas należy zwrócić w/w urządzenie do naszego biura.
Jak mogę złożyć wypowiedzenie?
Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może być złożone w formie pisemnej lub dokumentowej – przesłane pocztą elektroniczną na adres biuro@speed-net.com.pl z adresu podanego do korespondencji w czasie spisywania umowy – to dla nas istotne z punktu widzenia poprawnej weryfikacji Abonenta i bezpieczeństwa Państwa danych.
Dokument wypowiedzenia umowy powinien zawierać:
- imię i nazwisko / dane i NIP firmy,adres
- świadczenia usługi,
numer oraz datę zawarcia umowy, - rodzaj świadczonej usługi,
- własnoręczny podpis osoby upoważnionej (przy wypowiedzeniu składanym w formie pisemnej)
Czy mogę opłacić wystawioną fakturę w Biurze Obsługi Klienta?
Wyjeżdżam na dłuższy czas. Czy mogę zawiesić umowę?
Oświadczenie o czasowym zawieszeniu Umowy może być złożone w formie pisemnej lub przesłane pocztą elektroniczną na adres biuro@speed-net.com.pl z adresu podanego do korespondencji w czasie spisywania umowy – to dla nas istotne z punktu widzenia poprawnej weryfikacji Abonenta i bezpieczeństwa Państwa danych.
Oświadczenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko / dane i NIP firmy
- adres świadczenia usługi,
- numer oraz datę zawarcia umowy,
- rodzaj świadczonej usługi,
- dokładny termin planowanego zawieszenia umowy,
- własnoręczny podpis osoby upoważnionej (przy wypowiedzeniu składanym w formie pisemnej)
Usługi
Jak prawidłowo sprawdzić prędkość łącza a pomocą tzw. speedtesta?
Aby sprawdzić prędkość łącza należy wykonać autoryzowany speedtest, który jest rekomendowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, link do strony: https://pro.speedtest.pl. Po wejściu na wspomnianą stronę należy się zarejestrować, następnie zostanie pobrana aplikacja do wykonywania autoryzowanego speed testu. Aby wynik był miarodajny test prędkości należy wykonać poprzez połączenie kablowe komputera z routerem jednocześnie rozłączając wszystkie inne urządzenia zarówno po kablu jak i po WiFi.
Jak utworzyć konto USER/ dane na urządzeniu nie działają (zmiana hasła)
Problemy z działaniem usługi internetu po Wi-Fi - co może je powodować?
Zapomniałem hasła do Wi-Fi, co teraz?
Czy można korzystać z własnego routera w przypadku korzystania z usługi świadczonej w technologii światłowodowej?
Czy dekoder może być połączony po Wi-Fi?
Mam dwa telewizory. Czy mogę korzystać z Waszej telewizji na obu odbiornikach?
Co zrobić gdy internet nie działa?
Jak wzmocnić sygnał Wi-Fi?
Umieść router mniej więcej na środku mieszkania. Urządzenie to nie powinno być w żaden sposób obudowane, nie może znajdować się w szafie, biurku czy zamkniętym pomieszczeniu gospodarczym.
Dokonaj zmiany kanału sieci Wi-Fi w konfiguracji routera ( konto USER).
Wirusy a słaby sygnał Wi-Fi na laptopie lub telefonie- weryfikacja.
Dodatkowe urządzenia wzmacniające sygnał Wi-Fi.